lite bitter bara

Jag har så förbannat jävla ont i mina stackars små fötter att jag bokstavligen talat håller på att avlida här och nu!!! Och min rygg. Jag ligger förbrilt och försöker massera mig själv så gott jag kan men inte fan blir det bättre av det. Behöver en mans händer. Kanske dina händer? I vilket fall som helst så behöver jag det snarast! Allt spring och hets på jobbet de kvällar det är mycket att stå i, gör att jag känner mig som 99 år gammal när jag väl kommit hem igen. Fyfan alltså. Fick order av mamma att börja vårda mig själv. Att börja ta hand om min kropp och själ mer än vad jag gör. Kanske att hon har rätt? Jag behöver nog det. Så kan någon bjuda mig på en spa dag tack? :D Men annars då? Mer än att jag gått runt och irriterat mig på mina fötter under kvällen, så gled jag förbi therese efter jobbet. Vi gjorde oss en varsin skål med guacemole, tröck i oss lite chirre och kollade rulle. Nu ligger jag halvt död i min säng igen. Gud vad jag älskar den. Väntar på reprisen av bb. Den här gången har jag bestämt mig för att vänta på den då jag är ledig imorgon vilket betyder att jag får sova läänge. Har jag sagt att jag älskar att sova? Höhö. Godnatt finisar :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0