När allt du kan tänka på är allt det du inte vill tänka på

Till en början spenderade jag min fredagkväll tillsammans med fina tjejer. Grillad mat i takt med väldigt mycket skratt, dans och nästintill tårar. Bästa ni <3 När dem sen ville vidare till stan tog jag med mig nötterna till danderyd och droppade dem vid tunnelbanan för att sen ta mig vidare till trogna lenny för en fika. Jobbar hela helgen = ingen alkohol och inte heller någon utång för min del! Sad story. Men igår fick jag mitt nya schema för en liten tid framöver, och gissa om jag blev lycklig. Inge jobb över påsk och då ser det faktiskt ut att bli lite skärgårdsmys i ett par dagar. Inte heller någon jobbdag väntar på mig dagen efter valborg, vilket förhoppningsvis betyder, vin i mängder :D

Men annars då? Har precis haft de hemskaste av de hemskaste tankarna i huvudet. Satt i bilen och fick mig någon slags snetanke. Det verkligen svartnade. Tänkte på så mycket skit att det knappt kändes verkligt. Hjärtat hoppa till både en och två gånger och jag höll på att dö av skräck efter att ha fått syn på en råtta. Plockade upp en full lillasyster med pojkvän påvägen och ligger nu i sängen. Redo för att sova. Stinker vitlök gör jag också. Jobb imorgon! Sen ser min lördag väldigt väldigt oplanerad ut. Hemmakväll kanske? Längesen nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0