slut som artist

O herre min jesus vad jag är trött i kroppen. Och för att inte tala om frusen. Idag blev det som sagt en heldag på stan med linnea. En kort stund i solen på snaps tillsammans med ett gäng okända pojkar han vi med också. Vädret blev sen sämre och det kändes snabbt som det blev från plus till minusgrader. Att ha shorts på sig från morgon till sängsdags, trots vår sommarkänsla, är inte att rekommendera. En snabbvisit hos födelsedagsbarnet camilla är nu också avbokat och just här och nu vill jag inget hellre än att bara få sova. Krypa ner under täcket och drömma fina drömmar. Så det tänker jag göra nu. Imorgon är det dags för jobb igen efter ett par dagars ledighet och avkoppling. Lite ångest på den. Men det ska tydligen regna imorgon? Hoppas. Natti :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0