sweet little lies

Fyfan va jag är trött. Jag hatar helgjobb. Fredagen börjar då alltid med ångest vilket oftast gör helgen ganska ointressant. I fredags blev det tjejhäng och lördagen bjöd på ett nyktert förkrök för mig. Hur låter inte det då liksom? När alla sköna bestämde sig för att dra vidare ut på skiva så drog jag in till stan och hade det mysigt framför både en och två filmer innan det var dags för mig att leta mig ut ur stan och hem till min varma säng. Klockan var på tok för mycket och jag kände redan då att den här söndagen skulle bli den segaste på bra länge. Jag hade rätt. Gick runt och såsade som en zoombie på jobbet. Försökte rycka upp mig själv men föll tillbaka in i samma tråkiga hållning lika fort. Men sen tyckte mamma jag skulle köpa med kinamat hem, och det blev lite av min räddning idag. Är det söndag så är det. Då får man äta sån mat :) Annars har jag gått runt med en klump i magen hela helgen. Jag orkar inte. När ska det sluta kännas såhär? Men nu ligger jag i sängen och ska jobba mig igenom lite serier tänkte jag. Alltid mysigt. Det är så fint att mysa. Men det är finare att mysa med någon. Den där någon som är ute efter att faktiskt också mysa med dig. Men saknar du inte mig, så ska jag inte sakna dig heller. Okej, nu ljög jag kanske en aning. Men jaja, ibland får jag ljuga för mig själv. Iallafall försöka intala mig själv att det är sant. Men nu får det räcka med en massa osammanhängande text. Hejdå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0