Tankar

Jag vet inte varför, men jag känner mig väldigt låg. Kanske för att alla tankar bara leder till besvikelse, för att hjärtat inte orkar hålla denna saknad inne längre eller för att jag är helt slut efter att känna som jag gör? Jag behöver något att få energi ifrån. Något som får mig att ta itu med de jobbigaste sakerna, som ger mig energi när det känns som allra svårast, och något som får mig att klä mina läppar med ett leende. Nu är dom så tråkiga, bara kalla och tysta. Jag behöver någon som får mig att sprudla med färger. Det är ju då man mår som bäst, då ingenting känns tråkigt eller jobbigt. Då man tar varje dag med storm och bara leker med livet som en enda stor fest.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0