tiden kan göra mycket men allt kan den inte göra

Jahaja, så sitter man nu här... igen. Känns som att jag gjort det en hel del idag. Sen jag kom hem från jobbet närmare bestämt. Han med en kort powernap också. Det var nästan ett måste så mycket trötthet min kropp skrek tidigare idag. Men nu är det bättre. Tog en plats i vardagsrummet, gjorde mig lite gurka och guacemole och kröp ner i soffan framför bb live. En ensam kväll i ett tomt hus. Och bara för att jag inte har något vettigare för mig så ska jag nu, snäll som jag är, iväg och hämta terrores hos ett manligt sällskap. Kul att någon lyckas här i livet ;) Men om jag känner mig själv rätt så sitter jag här snart igen :) Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0