trött tjej

Gokväller mina vänner, fiender, bekanta och främlingar :) Jag är tröttare än vanligt och ska därför gå till sängs alldeles strax. Min kväll har varit allt annat än lugn på jobbet. Jag startade mitt pass med nästan en timmes strömavbrott. Hela sollentuna visade sig vara nedsläckt. Jackpot. Kassorna var ur funktion överallt och kunderna var lite smått irriterade sådär. Ja, som om vi butiksbiträden inte var det eller?! idi***r. Men efter mycket om och men såg allt ut att klarna upp sig och det blev liv i luckan igen. Många kunder och en stressad maria som nog sprungit flera mil fram och tillbaka idag. Inte så lite som en enda droppe vätska hade jag fått i mig under hela dagen vilket resulterade i huvudvärk också. Katjing! Så efter jobbet var det full rulle hem för att få i mig lite mat och fylla på kroppen med bensin. Nu mår jag betydligt bättre. Njöt av min middag framför, hör och häpna, fotboll. Yes det var det som fanns att titta på här hemma nämligen. No choice. Men det funkade förengångsskull. Den där messi är ju en helt okej kille för fan ;) han må vara ful, men fotboll, det kan killen lira. Med andra ord missade jag mitt kära bb ikväll. Men om jag inte har helt fel ska det gå en repris om en timma. Orkar man vänta? Nje. Jag tror inte det. Puss på rumpan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0