Bra helg!

Hejhejhej, alla ni rara och underbara :) Jag är inne på min tredje lediga dag. Riktigt skönt med lite ledighet måste jag säga. Har nu en dag kvar sen är det jag som har en mindre rolig helg att se fram emot. Så med andra ord är jag mer än helnöjd med helgen som varit. I fredags blev det som sagt häng hemma hos therese. Det bjöds på tacos, biljardspel och alkohol. Jobb väntade sen för mig i lördags innan jag äntligen fick ta mig hem och in i duschen. Sen bar det iväg fortare än kvickt hem till Sandra med kinamat och vin i påsen. Kvällen skulle ta oss till friday's men det blev inte rktigt som vi planerat då vi hade med oss en liten räka som inte kom in. Så jävla töntigt. Men vi bet i det sura äpplet och tog oss till wooken istället där både en och två shots han slinka ner innan vi började röra våra runda fötter mot tegel. Väl inne på tegel var det bra drag och jag kan inte påstå att det var annat än en helt okej kväll där. Med alldeles för mycket alkohol i kroppen sluddrade jag väl som vanligt alldeles för mycket. Konstigt hur man kan få EN svart lucka när man i övrigt minns allt annat. Jag i ett nötskal.

Så söndagen är inte ens värd att nämnas. För ja jävlar vad dåligt jag mådde. Det var nästan så att det tog priset för min värsta bakisdag. Men bara nästan. Då kan ni tänka er hur min dag såg ut. In och ut från toan från det att jag vaknade till det sista som valde att komma ut vid halv åtta. Nej fyfan vilken mardröm. Befann mig på kungsholmen och soffan över natten. Fick njuta av tacos en gång till och träffade på plastsyster också vilket var ett tag sen. Men igår tog jag mig hem igen, efter en träff och en fika med lenny. Väl hemma fick jag avnjuta årets första grillning. Syster med systerson var på besök också. Gullegos. Sen in i duschen och vidare mot ett fint sovsällskap. Det var mina dagar i en kort sammanfattning det. Jag hoppas ni haft det lika bra! (bortsett från söndagens bravader då såklart) Nu väntar jag bara på att maten ska bli klar för  just i denna stund vägrar min mage att sluta prata med mig. Obehagligt. Puss :)












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0