Frukost på sängen

Godmorgon :) Idag är det min dag. Jag har nu levt i 22 år och varje år har det varit lika tråkigt att fylla år på just dagen innan självaste julafton. Men what to do? Har i vilket fall som helst precis avnjutit en god, men speciell frukost på sängen, serverad av min fiiiina kille. Det bjöds på nudlar och cola. Haha han är bäst!! Idag blir det ett besök i Täby centrum en stund för att hitta sista julklappen och fika med Linnea som jag inte sett på evigheter känns det som. Så det ska bli mysigt :) kanske att man skulle kolla om man hittat ngt fint att ha på sig på nyår också? Eller varför inte till imorgon? Ja ja men det visar sig. Sen ikväll väntas det gäster och en sen uppesittarkväll framför Bingolotto. Ett måste kvällen innan. Och den här gången sitter jag och älskling på två dubbellotter så nu hoppas jag att vi iaf vinner en ny lott... minst. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0