Godmorgon

Nedbäddad i soffan har jag precis kollat klart på ännu ett mysigt program av vakna med the voice. Det var redan så tidigt som strax innan sju som jag var tvungen att vakna till liv då pojkvännens buss inte skulle komma i tid och eftersom han skulle vara den första personalen på plats på jobbet så var det bara att gilla läget och ställa upp. Men nu var det slut på det mysiga. Strax ska här duschas en snabbis för att sen ge mig ut på några ärenden som måste göras. Ett läkarbesök är inbokat, mekonomen ska få hjälpa mig med min bil och sen måste jag förbi täby c där jag ska låsa upp min kära iphone som kommit. Det var ju typiskt att den skulle vara låst. Så nu är jag utan mobil någon dag till eftersom jag klippte till mitt simkort igår i hopp om att det skulle funka. Men icke sa nicke. Min dagliga otur helt enkelt. Ikväll väntas det middag med familjen. Andreas har lovat svärmor sin att laga till en god lasange.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0