Middag och yatzy

Gokväller! Nu har jag precis intagit soffposition här hemma. Kvällen har bjudit på middag à la sebbe&terror, bestående av hemlagade hamburgare. Mycket uppskattat :) förtäring av alkohol blev det också vilket resulterade i en löprunda till tåget. Usch fy och blä vilken dålig kondis jag har. Måste ta tag i det där snart alltså! Annars blev det ett besök i Täby c idag i hopp om att hitta något till nyår. Fy fan va arg jag var där ett tag. Ingenting hittade jag och nu är det snart lördag. Ååååh ångest på den! Men nu blir det sängen. Imorgon blir det nog en rätt lugn förmiddag innan det är dags att sitta barnvakt till systers barn. Mina gullisar <3 Goooo'natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0