Usch sicket oväder!

Det låter ju nästintill som att hela huset ska falla omkull vilken minut som helst. Och här ligger nu jag i mörkret alldeles själv, och testar för första gången blogg.se appen. Andreas den stackaren, var tvungen att släpa sig till bussen för ett tag sen. Tanken att bussen går i diket av ren vindkraft har redan slagit mig. Även om det är en väldigt liten chans så finns ju faktiskt risken där. Nojiga jag. Så jag bad honom höra av sig när han är framme. Säkrast så :)

Annars skulle jag vilja somna om nu, men det är svårt. Funderar på att gå upp och mysa ner mig framför tvn i några timmar innan det är dags för mig att än en gång besöka läkaren. Ikväll blir det middag och idolfinal hos posten och johanna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0