00:36

Min dag började på banken. Där fick jag ingen vidare hjälp så istället tog jag mig därifrån till gos där jag fixade till problemet. Sen var det dags för mig att inta ett 5 timmars kvällspass på jobbet. Inge besök idag men trots det gick timmarna fortare än vanligt. Det drog dock över på stängningen idag också. Jag hoppas förgudsskull att allt har löst sig på den fronten till nästa gång jag stänger, vilket är på måndag och hela nästa vecka. Så det blev ingen träning idag heller. Men eftersom jag är ledig imorgon tar jag tag i det då. Annars har jag efter jobbet hunnit laga mig världens äckligaste mat. Det är sådär lagom roligt att man inte ens lyckas göra äggröra. Dags för en matlagningskurs kanske? Blivit lycklig över ett brev. För en kort stund iallafall. Så har jag även hunnit med att besöka min älskade moster som behövde få sig en råttfälla. Hon var så skräckslagen att hon grät. Möss är inte riktigt hennes grej kom vi fram till. Så en halvtimma senare och med en bilfärd ner till centrum i bagaget så ligger jag nu i sängen. Med datorn i knät och tvn på i bakgrunden. Snart ska jag sova. Skönt med helg :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0