6. Min dag

Ja vad ska man säga? Min dag har inte varit speciellt händelserik. Inge händelserik alls faktiskt. Det började med att jag kom i säng väldigt sent. Närmare tidigt imorse. Vaknade av ett alarm som ringde 11.15. Det var dags att kliva upp. Jag drog på mig kläder, sminkade mig och gjorde iordning ett ägg. Sen fanns det inte mycket tid över till annat innan det var dags för mig att ta mig ut till bilen som skulle ta mig till jobbet. Trött och jävlig var just då dem orden som beskrev mig som bäst. Men jag stod ut i tre timmar tillsammans med en infektion i kroppen som nu börjat gå mig på nerverna riktigt ordentligt. Tur var väl det att det bjöds på 6 timmar betalt. Jag som hade lust att träna idag måste alltså skjuta på det i ytterliggare några dagar. Skit också. Istället fick jag snällt åka hem och vänta på god mat. Mätt och belåten ligger jag nu här och kollar tv. Lugnt och skönt. Kvällen bjuder på en bra tv-tablå. Solsidan och premiären av big brother. Spännande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0