Alla hjärtans dag

Hej lovers.

Glad alla hjärtans dag på er, trots någon timma försent :) Kom hem för inte alltför längesen från en kväll fylld av biomys. Åkte direkt från jobbet till kista där jag mötte upp therese och anton. Jag spenderade med andra ord mina sista timmar av alla hjärtans dag omringad av fina människor. Vi kollade på burlesque. Grym film. Riktigt jävla bra. Men nu är jag en trött tjej och då det väntas tidig uppstigning imorgon för att inta rollen som barnvakt i åkersberga redan halv nio, så måste det snart sovas. Sen blir det kvällsjobb som efter det bjuder på träning med terror. Mitt första pass på jobbet helt solo. Ska jag vara ärlig så har jag ont i magen :/ Men iallafall, jag hoppas ni haft en mysig alla hjärtans dag, med din käraste, som utan. Det har iallafall jag haft. Puss

Goseligoseligoooos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0