Blod svett och tårar

Maria skulle behöva en fotmassage och det är nu med detsamma. Min dag idag började med jobb. Min första dag på jobbet. Älskade älskade jobb. Givetvis var jag trött som en gnu imorse men jag var på ett för bra humör för att låta det ta över mig. Jag var glad och alla andra var glada, så jag bestämde mig för att det därför skulle bli en glad dag rakt igenom. Så jag tog tag i saken. Det blev ett besök på gymmet tillsammans med therese och isabelle. Ett långt besök. Det började med att lite försiktigt göra entre till självaste gymmet och alla dessa fantastiska maskiner som ska få hjälpa mig med tiden. Sen väntades ett zumba pass. Fyfan. Inte min grej men ett väldigt välbehövligt pass. Där var det bara att shaka och var tyst. Sen for vi upp till gymmet igen där tre tappra tjejer kämpade på i ytterliggare en timma till. Jag är redan nu rädd för min träningsverk jag kommer att ha imorgon. Men jag älskaré :) Imorgon införskaffar jag mig ett eget gymkort efter att ha åkt snålskjuts på ett gratiskort. Träning väntar då också. Det kommer ta tid. Men det är värt all väntan. Pussi puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0