Ge mig styrka

Jag är så nära bristningsgränsen just nu. Jag grips av panik och får kämpa med att hålla tårarna tillbaka. Skruvar upp musiken i lurarna för att försöka komma på bättre tankar. Men inte fan funkar det för fem öre. Jag måste sova snart. Väldigt snart. Fan fan fan! Jag vill bara att det ska bli morgon. För imorgon börjar ett nytt liv med nya rutiner för var dag som kommer. Och imorgon har jag bestämt mig för att ringa min pappa och fråga om lite hjälp. För om mitt nya liv börjar redan imorgon, ska jag även se till att förnya mig själv också. Fort ska det gå nu.

 

I've been trying to live without you now
But I miss you, baby
The more I know, the less I understand
And all the things I thought I figured out, I have to learn again
I've been tryin' to get down to the Heart of the Matter
But my will gets weak
And my heart is so shattered
But I think it's about forgiveness
Forgiveness
Even if, even if you don't love me anymore


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0