Hej mitt vinterland

Sicket himlans snökaos. Det är ju nästan lite komiskt. Min bil är insnöad och jag får just nu hjälp med att få fram den, och vägen det är meningen att jag ska ta mig fram på. Sen vidare hem till pappsen över helgen. Det blir nog en lugn helg om inte annat dyker upp. Festfixarn från förra helgen vill ha med mig på äventyr idag, men jag vet inte om min plånbok tillåter den sortens äventyr. Om jag känner den rätt så tror jag inte det. Annars så har jag precis lyckats rensa ur min garderob. En del av den iallafall. Det blev tomt. Jättetomt. Så nu är det jag som ska skriva en lista på lite vårsaker som måste införskaffas. Resten av garderoben får pysslas om när jag kommer hem till mamma igen. Alltså på måndag. Men nu ska det på med varma kläder och sen ska jag skutta ut till bilen. Puss :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0