Helgen

Min fredag blev en lugn sådan och lördagen likaså. Träffade Linnea en stund i lördagskväll. Kollade på mycket sjukt, skrattade och pratade strunt. Sånt som vi tjejer bara kan. Sånt som killar aldrig kommer lyckas förstå sig på. Jag gillaré - jag gillar henne. Sen vinkade vi av varandra och jag tog mig till täby där jag hämtade upp en full pojke som jag sen fick äran att somna bredvid. Men natten bjöd inte på många sovtimmar efter att ha legat och lyssnat på snarkningar alldeles för länge. Som ni vet, så är det något utav det värsta jag vet. Och detta resulterade i att jag vaknade upp rätt trött och sliten i söndags, trots 0 % alkohol i blodet från någon av det två tidigare dagarna. Tog mig hem för en snabbdusch och sen vidare till täby c där det blev onyttig middag och mysig fika med Linnea. Den tjejen är sjuk, ibland sjukare än mig :D Sen fick jag mig nattligt sällskap igen. Men inatt sover jag ensam. Men kanske att man valde fel dag att göra det på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0