Jag älskar träningsvärk

Det är en sjuk jävla träningsvärk som nyligen valt att besöka min kropp ska ni veta. Den är brutal. Men jag kan inte göra annat än att bara njuta :D Inatt kom jag och therese i säng alldeles för sent efter att ha varit och hämtat upp en pojke med hög alkoholpromille i stan. Vid 4 snåret sa vi godnatt och la oss på varsin sida av dubbelsängen. Imorse var jag trött, arg och väldigt stel. Livsgnistan sjönk ett par grader men det var bara att svälja och försöka ta sig upp så gott det gick. Step up väntade 10.30. Jag kämpade på tappert och försökte ta ut mig till max även fast kroppen skrek stopp. Tillslut gav jag och therese upp och körde istället vårt eget race på gymmet. Lite rumpa och mage blev det idag. Men imorgon blir det en vilodag. Ikväll är planerna att vara nykter på tegel. Vi ses där :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0