Lycka kan visst köpas för pengar

Jag tröttnade på att rensa garderoben. Kom halvvägs. Resten tar jag imorgon. Det råkade nämligen bli alldeles för deppigt att se alla fina kläder från förr kastas. Och det var det sista jag orkade med just nu. Testade och testade i hopp om att något plagg skulle sitta bra. Som då. Men nej, istället slet jag av mig det lika fort igen. Så nu ska här köpas nytt. Snart iallafall. Den 25e mars kommer jag vara en av dem lyckligaste på jorden. Det tror jag fan. För då får jag in pengar på kontot för första gången på mycket länge. Så den som säger att pengar inte är lycka, ljuger. Även om kärlek väger tyngre så är man fanimej inte lycklig med 0 kr i plånkan. Inte jag iallafall. Så gissa om jag ska ut och sukta nu i en månad till och vila ögonen på en massa fint som jag sen kommer bjuda med hem till min garderob. Snällt va? :) Okej ett litet leende ville sig fram när jag lyckades komma i min studentklänning tidigare ikväll. Då var jag nöjd. Men nu har jag alldeles för ont. Jag kan inte koncentrera mig längre. Åh, ge mig styrka någon!? Natti.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0