Nuduschad och klar för sängen

Det blev inget gym för mig idag. Det strulade på jobbet och stängningen drog ut på tiden. Istället plockade jag upp en tapper therese utanför gymmet, droppade av bella hos sig och linnea vid tåget. Hade mig två trevliga sista timmar på jobbet idag då jag fick finbesök. Käkade riskakor och kollade fina kläder. Härlig tjej den där lenny. Imorgon blir det till att åka förbi banken innan jobbet. Fel på ett konto med noll kronor på. Hur kan det komma sig? Och förhoppningsvis går allt bra vid stängning imorgon vilket då kan göra att jag hinner iväg till gymmet en snabbis innan hemgång. Hope so. Saknar förövrigt mitt sovsällskap. Puss lovers

Snygglenny.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0