Onödigt tänkande

Ibland funderar jag på vem av mina närmsta vänner som skulle vara den första personen att åka till sjukhuset om jag skadade mig allvarligt. Vilka skulle komma? Vem skulle gråta? Hur skulle folk reagera? Skulle någon stanna hemma och bara ta del av den information som de andra gav, isåfall vem? Vem skulle vara den som höll min hand och vägra släppa den? Skulle någon spendera nätter i en obehaglig sjukhussäng brevid mig, bara för att se till att jag inte var ensam när jag vaknade? Skulle det vara någon som önskade att det var deras ansikte som skulle va det första jag skulle se när jag öppnade ögonen för första gången?

Postat av: Therese

Jag hoppas du vet att svaret är Jag, ja Therese "din äldsta vän" Lind skulle sova i en hög med skit om det vore så.

2011-02-03 @ 06:32:51
URL: http://thereseelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0