Sometimes people say love is blind. But Love is an eyesight: Seeing something in a person that no one else can?

Nu blir det en dusch. Eric saade fick mig att gå varm där ett tag. Han är fan det snyggaste jag sett på mycket länge. Och det roliga med det hela är att jag yttrade mig precis likadant efter hans framträdande i melodifestivalen förra året. Gick runt och nynnade på manboy i en evighet efteråt. Så ja, man skulle kunna säga att jag är kär. Men för att inte bli alldeles för ledsen med tanken på att han faktiskt är någon annans och inte min. Så ska jag styra en dejt med therese lite senare. Hon är på kalas för tillfället men förhoppningsvis fri ganska snart. Så nu ska jag röra på fläsket. Puss på er :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0