Tråk

Som jag sa så skulle jag sova länge idag, vilket jag också har gjort. Jag vaknade för inte så länge sen och kände mig sådär bra utvilad som man ska göra :) Hi.. Jag är en riktig sjusovare jag vet. Men ibland vet jag faktiskt inte vad det kan bero på för inatt gick jag och la mig i hyffsad tid tillskillnad mot hur det kan se ut. Jag är väl helt enkelt bara en väldigt morgontrött människa som behöver mycket sömn. Säger vi. Så vad ska göras idag då? Jobba. Typ bara det. Kanske får mig sovsällskap? Hoppas. Nu hinner jag vara hemma någon timma till innan jag måste ut i kylan. Ska hoppa in i duschen snart och sen ta mig något att äta. Tråkiga inlägg såhär på dagarna men det beror ju på att det faktiskt inte händer ett skit.
Postat av: ...

hej! först och främst jätte bra blogg! :) tänkte fråga dig hur du fick ditt jobb på vero moda?

2011-02-17 @ 21:42:42
Postat av: Maria

Hejsan! tack så mycket :) Jag fick jobbet på vero moda genom min morbror. Han är bekant med butikschefen nämligen. Med andra ord så hade jag tur.

2011-02-18 @ 18:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0