Att känna sig ensam

Hej på er. Känns som att jag snart kommer vara allt annat än vaken. Har precis kollat klart på ett nytt avsntt av oth som av min lycka hade kommit upp på datorn. Det var ett avsnitt om alla hjärtans dag. Så ja, nu känner jag mig genast mer omtyckt och älskad. Not. Men det var fint i vilket fall som helst. Lika fint som alltid. Men nu har jag gått och blivit väldigt trött så jag tänkte sova. Inatt får min älskade fina ludde agera min lilla sked. För jag känner mig sådär sorgset ensam. Mer än vanligt. Fan också. För er som inte vet, så är ludde min mjuka och alldeles underbara vovve. Hur mycket jag än hade önskat mig det så är det ingen riktigt vovve jag talar om. Men ludde är lika älskad för det. Han sviker aldrig. Men innan jag nu lägger mig ner för att sova skulle jag egentligen behöva gråta. Jag skulle behöva få ur mig allt jag bär på. Men jag orkar inte. Tröttheten äter upp mig inifrån. Så jag checkar ut och hoppas på en skön sömn istället. Imorgon ska jag sova länge och sen bjuder kvällen på ett par timmar i en väldigt lugn och fin butik.

Postat av: Corneliustina

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

2011-11-25 @ 11:35:18
URL: http://corneliustina.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0