Vart är du?

Inatt är jag ensam hemma. Det är skönt just för att jag är ensam. Men annars gillar jag det inte alls. Det är kusligt att bo såhär ute på landet. Ska jag vara helt ärlig, så är jag rädd för att vara ensam egentligen. Men dem tankarna har jag försökt att lägga långt bak i huvudet just nu. För tillfället bara. Har därför tillbringat kvällen med att prata i telefon en massa. Med en fin människa. Med en person som får mig lugn. Sen har jag dödat tid genom att kolla på film också. Men den var inge vidare. Funderar på att strax hoppa i säng och då kolla det sista avsnittet av one tree hill. Jag har alltså dragit igenom alla avsnitt på bara någon dag. Åh, skit också. Vad ska jag nu sysselsätta mig med? En bra serie, någon?
Postat av: Anonym

vem pratade du med? niclas:)

2011-02-11 @ 03:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0