00:27

Med alldeles för många tankar i huvudet tackar jag för mig. En ny film sitter nu i dvdn - redo att spelas. Sen blir det till att inta fosterställningen då jag förväntas ta mig upp med tuppen imorgonbitti för att först avverka någon timma på akuten och sen vidare hem för en dusch innan det avgörande mötet. Ett träningspass med fina plastsyster och plastmamma står jag fortfarande fast vid att jag ska hinna klämma in i morgonkväll också. Plast hit och plast dit. Men plast i all ära :D


Godnatt kära vänner, och ni andra!

Postat av: Korneliusjohanna

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-06-14 @ 09:26:55
URL: http://korneliusjohanna.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0