Dagarna innan Norge

Hej :D Nu har det varit väldigt dålig uppdatering här ser jag. Men jag har haft fullt upp på annat håll. Nyår var fort över men lyckat. Chris hade ställt till med en hejdundrans fest där en del blandade gäng slogs ihop och hade det himlans trevligt :) Men hittills har det nya året inte visat mig så mycket ännu. Skulle befunnit mig i Norge nu tillsammans med mina kära vänner, men pågrund av lite dålig planering från alla håll och kanter är så inte fallet. Vi flyger bort från sverige på fredag istället. 09.25 går planet. Bloggen håller fortfarande i sig där borta och jag ska försöka uppdatera er tappra läsare så gott jag kan. Men innandess så tar jag tillvara på den närhet och kärlek jag kan få här hemma. Ikväll blir det filmtittande i en varm famn :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0