Dagen efter

Kvällen igår började med att therese och mickis hämtade upp mig för att sen joina ett gäng grabbar innan det var dags att inta el teglo. Jag som hade ett löfte om att hålla mig nykter höll det inte särskilt bra. Det blev ett glas vin för mycket. Men jag stod på mina ben och dansade mig igenom en helbra kväll, som sen slutade med sovsällskap :) Imorse hade jag sprängande huvudvärk och en orolig mage. Men jag lyckades somna om och vaknade sen upp till ett betydligt skönare tillstånd. Nu är jag hemma igen efter en liten promenad från tåget. Klarblå himmel och solsken. Kan inte bli mycket bättre. Om en stund får jag pussa och krama på mina favoriter också. Mosters favoriter. Ett besök hos syster är inbokat. Vad som sker därefter visar sig. Kanske att jag skulle försöka fixa mig lite sällskap framför tvn för att dämpa söndagsångesten litegrann? Puss&kram.

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0