Fredagsmys

Nu har jag precis stoppat lite mat i magen. Det är fredagkväll och jag befinner mig fortfarande i lindholmen. Lite lagom kul sådär bara. Men jag ska inte klaga. Allt är lugnt. Men om ett par timmar blir det en träff med terror. Kanske att vi beslutar oss för ett besök i den stora staden. Men då jag nyligen börjat äta pencilin för en infektion jag drabbats av, som nu tydligen visat sig vara en allvarligare infektion som inte biter på pencilin, så blir det en lugn kväll i alkoholens tecken. Med andra ord ingen droppe alls. Ganska förvirrande att äta pencilin mot en motståndskraftig infektion, som läkaren förklarade, när det ändå inte hjälper. Men ibland är det väl meningen att man inte ska förstå allt. Eller förstå något alls?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0