Godmorgon

Inatt har jag inte sovit en blund. Har varit täppt i näsan konstant och haft halsont. Vridit och vänt på mig, kollat på klockan varje kvart och gått upp några gånger för att fylla på ett tomt glas med vatten. Ingen näseril hemma har resulterat i en väldigt ofräsch tjej. Men nu är jag på fötter igen och ska ta mig ett ägg till frukost innan jag ska ringa ett jobbsamtal. Igår bjöds det på 9års kalas hos kusinvitamin som blev till en mysig kväll. Jag som aldrig haft några vidare bra kontakter när det har kommit till jobb, fick nu mig både en och två nya. Därav jobbsamtalet alldeles strax. Håll tummen. Annars är planerna för idag inte många eftersom jag inte känner mig helt hundra, så lär det bli en lugn helg rakt igenom. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0