Inte utan mina myskläder och tofflor på

Det blev ingen efterlängtad arbetsintervju imorse. Tjejen som jag skulle träffa var tvungen att stanna hemma för att ta hand om sjukt barn. Men ett nytt möte är bokat redan imorgon. Ser ut att bli ett träningspass inne i stan då också. Känns som att det är på tiden nu. Men idag känner jag inte för att röra mig från sängen alltför många gånger i onödan. Upp en snabbis strax för att göra lite äggröra till lunch tänkte jag. Nödvändiga steg. Kanske att jag skulle slå på en andra film under kort tid. Den inatt var som jag befarade, inge bra. Jag ska leta upp en bättre. En finare och mer passande för mig. Ha en bra dag allesammans :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0