Kungsholmen

Det blev en lugn lördagskväll som kommer att sluta med övernattning i en skön soffa på kunsholmen. Kanske att jag blir kvar här någon dag. För att andas lite cityluft och för att med nöje komma bort från allt det där. Bort från dig och allt som tillhör. Körde annars runt halva sverige tidigare ikväll, vilket det kändes som iallafall, för att hämta hem en sjukling som behövde få sig lite vila. Men nu ska jag ta mig ut på balkongen. Som förövrigt bär på en utsikt jag skulle kunna dö för. Där ska ett samtal med therese göras för att inte väcka crewet här hemma. Sen blir det nog lite tv tittande på det då jag inte är trött. Men att sova är något jag borde göra, då jag egentligen är trött. Trött i mitt just nu alldeles för fulla huvud. Varför ska man tänka så jävla mycket? - Bara onödigt om ni frågar mig.

Postat av: Jonahalvilde

Keep safe. Look out for one another.

2011-07-08 @ 10:04:39
URL: http://jonahalvilde.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0