Med ett hjärta som blöder

Ingenting har trillat av och gått sönder i tusen bitar eller sådär. Men det blöder lite och ett hål har bildats. Ett ytterst litet sådant. Men ett hål som nu pumpar ut en massa känslor. Alla dessa känslor som jag tidigare gjort rum för på en speciell plats - av en speciell anledning. En tår hittade nyligen tillbaka till kinden också. Nu har det hunnit torka och bli sådär jobbigt stelt. Börjar känna mig lagom ful. Pinsam och alldeles för svag också. Det här är inge roligt längre. Inge roligt alls.
Postat av: Anonym

Du är en söt tjej. Nu kan jag inte svara på om du är stark. Men tro på dig själv... det hjälper jag lovar!

2011-01-21 @ 02:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0