Provjobb

Söndagens natt på akuten var inte något utöver det vanliga. Det var ju en sak som var säker iallafall. Där vid ett och hemma lagom till vakna med the voice som visades på tvn när vi äntligen fick krypa till sängs. Sov länge gjorde vi också. Alldeles för länge. Men det fick vi göra faktiskt. Sen mötte jag upp therese i centrum för att inhandla alkohol för kvällen. Brudmiddag hos therese stod på schemat och det var hur mysigt som helst med godmat och tjejer som strålade. Efter några om och men fick jag och linnea för oss att gästa gamla m&g, fråga mig inte varför egentligen, för det var som jag befarade, bara skit. Vad som sen hände resten av natten är inte ens värt att nämna. Jag kan säga så mycket som att pågrund av blöta ögon vid läggdags så var jag mer eller mindre lik en zombie imorse. Jag hatar det. Men jag tog mig upp ur sängen och hoppade in i duschen på 2 sek. Jag var tvungen. Sen vidare mot stinsen där det bjöds på provjobb i tre timmar. Det flöt på bra och det var hur kul som helst. Nu är jag hemma igen och väntar på att resten av familjen ska dyka upp så maten kan serveras på bordet snart. Inte fått i mig någonting under dagen som varit vilket nu resulterat i att min mage pratar med mig som aldrig förr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0