jag lever

Hemskt mycket hej.

Det är en blöt tjej som sitter och knapprar på datorn för tillfället. Var ute på en lång powerwalk med terror o camilla nyligen. Skönt vare, även om det nu såhär i efterhand är ännu skönare än just för stunden när man väl kämpar sig fram :D Men det är inte varje dag man tränar så det behövdes. Innandess var vi fyra brudar som intog stan för lite shopping. Min plånbok gråter. Nu har jag precis ätit lite av tacosresterna från igår och ska hoppa in i duschen för skrubbning innan jag beger mig mot pojkvännen. Jajjamensan, nu är jag inte längre kvar på marknaden och det är en lika konstig som det är en fin känsla :) Men sedär, nu fick jag bråttom... precis om alltid när jag ska iväg nånstans. Hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0