00:50

Jaha, så var klockan sådär mycket igen. Sicken osis. Men den här gången är den inte som alla andra gånger alldeles för mycket för jag är nämligen ledig imorgon. Wiho. Så morgondagen ska jag spendera hemma har jag bestämt. Eftersom jag så fint lyckades klämma in alltifrån jobb och shopping, till att gå ett-måste-ärende och sola solarium för att sen njuta av en otroligt gullig biofilm idag, så känns det beslutet helt okej än om jag inte hade gjort någonting alls. Hade velat trycka in lite träning under dagen, men jag är fortfarande inte helt hundra, och kommer därför få det knepigt. För tillfället knaprar jag antibiotika och pysslar om mig själv på bästa sätt för att snabba proceduren. Så förhoppningsvis är jag bättre snart och kan börja ta tag i mig själv igen. För just nu står det tyvärr still. Men jag antar att det faktiskt är okej när kroppen inte riktigt fungerar som den ska. Så den ursäkten står jag för. Men nu börjar strax big brother, tja tja! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0