Broken strings

Jag är en tönt. Jag vet. Har skit tråkigt och tänker som alltid på alldels för mycket. Deppar som vanligt och känner mig sådär äckligt ensam. Så för att underlätta för mig när jag nästa gång känner för att skriva om ännu fler djupa och korkade tankar så skulle ni väl kunna ställa en fråga eller två, som jag istället kan svara på imorgonkväll efter arbetet? :) Bra, vi säger så då. Go'natt!

 

Kan den här låten som jag nu lyssnat på ett hundratal gånger ikväll ha något med mitt humör att göra kanske? Bara lite lagom sådär va?

Postat av: Anonym

behöver ni folk på veromoda? :)

2011-03-02 @ 21:00:49
Postat av: :)

jag såg niclas för inte så längesen. träffas ni något?

2011-03-02 @ 22:05:48
Postat av: Sofie

läst din blogg ett tag och jag undrar hur länge hAR du varit singel?

2011-03-03 @ 12:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0