cp äckel

Anledningen till att jag fortfarande inte sover är den att jag nu i en timma försökt komma in i min fina men väldigt envisa iphone. Simkortet är låst och jag har nu slagit in en och samma kod 100 ggr. Blir efter alla "fel lösenord försök igen" som vanligt osäker på om jag fattat galoppen rätt eller om jag slagit fel. Jag öppnar min pärm och slår upp den sida jag söker. Jajjamensan, jag har alltså slagit rätt alla gånger. Så vad fan är grejeeeen? Fan va lack jag är just nu. Ååååh! Skulle precis ringa ett samtal när detta händer vilket gör en ännu mer frustrerad. Har sökt på alla hjälpsidor på internet men inte funnit ett bra svar. Eller ja, ett svar jag fattar mig på. Fuck. Ledsen tjej får nu somna med en ej fungerande telefon :(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0