Dagen innan fredag

Morning sunshine :) Jag lever och jag mår bra. Duscha, äta och sen jobba. Ungefär så ser mina dagar ut. Dag in och dag ut. Men jag klarar mig. Igår gjorde Lenny mig sällskap hela kvällen. Den tjejen lever minsann i sin egna lilla värld ibland. Ganska underhållande måste jag säga. Efter jobbet var vi döhungriga och bestämde oss för donken. Sen bar det hemåt igen. Planerna för idag är däremot inte många. Inga alls faktiskt om jag ska vara helt ärlig. Skönt. Imorgon öppnar jag på jobbet och det är inte varje dag. Men sen är det fredag också, vilket inte kan bli så mycket bättre. Dock åkte jag på att jobba på lördag. Skit. Så det får bli en lugn fredag. Alkoholen får jag med andra ord förtära på lördag helt enkelt. Men det blir säkert bra det med :) Nu måste jag skynda mig en aning. Pusshej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0