det var bara stört

Tji fick jag! Det blev inge oth för mig igår. Jag han nämligen få besök av en hejdundrande huvuvärk som jag tror slutade i någon sorts migrän. Då jag aldrig haft det tidigare vet jag inte hur det känns, men ja herrejävlar, vilken smärta. Jag försökte mig på alla ställningar i sängen men inte fan gick någon av dem bra. Tårar och besök på toaletten var det min natt bjöd på. Fyfan. Det var den värsta natten jag varit med om. Första tanken var magsjuka. Men idag känner jag inga konstigheter från nattens äventyr. Min mage pratar lite lätt och skruvar på sig i omgångar. Men annars, ingenting. Tänk va mycket en förjävlig huvudvärk kan åstadkomma. Så denna fredag får äran att gå i lugnets tecken. Nu: oth :) Puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0