en trött tjej uppdaterar

Idag har jag varit allt annat än pigg. Natten igår spenderades på el teglo tillsammans med terrores. Vi började kvällen med den fina kombon, dricka och pizzasallad. Men med inget sug på dans i bagaget så hade jag inte sådär jättekul som man faktiskt bör ha. Trist att det inte går att lita på tegel som förr längre. Drog till kebaben och käkade fyllemat. Behövdes. Trötta som in helvete tog vi oss sen till bussen. Somnade och vaknade till liv i lindholmen. Tur är väl det att det är den sista stationen. Något positivt ska vi väl alltid hitta med lindholmen trots allt. Klockan närmade sig fem och jag dök direkt ner i sängen. Somnade fortare än vad jag kan minnas, men vaknade dock inte lika lätt när väckarklockan ringde imorse. Jag visste redan då att dagen på jobbet skulle bli pest. Att jag han tro både en och två gånger att jag skulle hinna dö påvägen dit säger väl en hel del? Ne fy vilken dag. Som sen slutade med onyttig mat och sängmys framför bra tv.

Fick också reda på att jag numera har en ny systerdotter. Efter att ha haft namnet Emilia i 4 månader, är det plötsligt inte alls det vi ska kalla henne framöver, därav blir det lite av en ny systerdotter tycker jag. Nu heter lillsessan Lowa. Vad jag tycker om det håller jag tyst om. Men att hon är lika söt är det inga tvivel om :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0