Godmorgon!

Trött som en gnu har jag nu tagit mig ett glas varm oboý och lyssnar på det sköna gänget från vakna med the voice. Egentligen skulle jag mest av allt vilja krypa ner under täcket igen. Ner under värmen. Men jag måste. Måste hålla mig vaken resten av dagen. Snart ska jag o mammsen bege oss mot åkersberga där vi även ska möta upp min syster och hennes fina prinsessa. Förhoppningsvis får jag en skymt av min buskille också, om han nu inte befinner sig på dagis. Anledningen till att jag är uppe med tuppen idag är att vi nämligen ska hänga på låset på en ny butik som öppnar i åkersberga centrum. Allt för att jag ska bli nöjd. Nu måste jag dra på mig kläder innan det ropas från hallen. Ha en bra dag!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0