It was a foolish game I played, but you had me at hello

Morsning korsning! :) Jag har blivit lite av en expert på att uppdatera bloggen om nätterna. Men det blir lätt så när man har en vardag som ser ut som min. Något som måste få sig en förändring inom kort. Kanske blir det lättare nu när ljusare tider faktiskt knackar på dörren? Förhoppningsvis. Ikväll har jag jobbat och träffat lenny över en fika. Som vanligt. Och precis som vanligt var det lika trevligt också. Vi smed några planer och bestämde oss för att bli lika fulla som ica-jerry. Men inte än på ett par dagar. Nu är jag hemma i min älskade säng igen och ska alldeles strax ta mig till drömmarnas land. Idag har jag bara haft fina tankar vilket jag hoppas blir till en fördel nu inatt. Imorgon blir det uppstigning tidigt för ovanlighetensskull. Något nytt ska införskaffas. Men nu är jag för trött för det här. Tvn får bli den som nattar mig till sömns ikväll. Sov så gott alla fina :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0