Jag skulle behöva något att slå på

Hej. Idag är jag less på livet. Less på allt och alla. Men mest på mig själv. Nu har jag lyckats dra på mig något som gör att jag knappt kan gå och ännu mindre sitta. Det är en smärta som inte riktigt går att beskriva. Jag hatar det här. Och här sitter jag nu och ska strax åka till jobbet. Men fan sicken ångest jag har! Ledig en dag den här veckan och helgjobb på det. Men jag är rädd för att det aldrig kommer gå. Inte som det känns nu. Fan. Tänkte vara duktig och ta mig till gymmet idag. Första tanken när jag vaknade. Men det varade inte så länge efter att jag hunnit känna efter. Typiskt. 

Men nu ska jag hoppa i kläderna och ta mig ut till bilen. Shopping av det som några veckor framöver ska bli min nya kostvana ska hinnas med att köpas också. Jag ska klara det!! Jag bara ska det! Imorgon väntas ompyssling hos frisören och så hade jag tänkt hinna göra fina naglar innan jobbet. Så snälla, låt det gå fort. Imorgon är en bättre dag. Det ska bli en bättre dag.

Förhoppningsvis är ni betydligt gladare än mig. Solen skiner ju trots allt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0