och där dog batterierna

Efter en tripp till centrum och med alldeles för mycket onyttigt i påsarna landade vi tryggt och säkert hemma hos therese. I hennes lilla lya. Där började jag snabbt smälta chokladen som så fint skulle pryda min jordgubbar. Det gick åt helvete. Det luktade farao och dörren fick öppnas. Är man kung i köket eller? Haha. Men lite han räddas och jag fick mina gubbar tillslut. Chips och dipp fick plats också. Fettotjejer. Men ikväll unnade vi oss det. Det kändes för ovanlighetensskull helt okej faktiskt. Det bjöds på film, telefonsamtal och en hel del skratt. Sen blev det grabbhäng hos timpa. Fifa spelades. Lagom kul. Klockan blev sen mer än förväntat och det var dags för oss att tänka på refrängen. Jobbet kallar imorgon. Ser fram emot nästa helg då jag är helt fri. Men nu ska jag och min fulla mage gå till sängs. Och den här natten hoppas jag bjuder på annat än igår. Fina drömmar.

och tur var väl det att det smakade bättre än det ser ut (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0