Okej, jag kunde bara inte somna. Surprise?

Så jävla frustrerande att inte kunna sova när man förgångsskull faktiskt försöker in i det sista. Men nej, då blir det istället inte alls som man vill. Precis som det är när man är ute för att handla kläder. När man inte har pengar hittar man allt, men när man väl har pengar hittar man inte ett jäkla skit. Tråkigt tycker jag. Klockan tickar på och här ligger jag. I mörkret. Stirrar upp i taket en längre stund och önskar jag vore på en annan plats. Vid en annan tidpunkt. Jag gör mig själv förvirrad. Något som förekommer ganska ofta. Men det är väl bara att gilla läget, hur svårt det än kan kännas ibland. Imorgon SKA jag ha sovsällskap. Även om jag så ska behöva tjata mig till det. Jagbehöverdet-alladagariveckanegentligen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0