Söndag

Min lördag började med jobb ett par timmar. Sen hem och inta en skön sovställning för en stund framför ännu mer hockey. Sen fick jag besök av två snygga tjejer i mitt kök. Det bjöds på tacos och melodifestivalen. En liten stund av den iallafall. Första gången på åratal som jag missat slutet. Men gissa om jag blev glad när det kom fram vem som vann. Min älskade fina eric saade. Sååååååå jääävlaaa snyyyyyggg!!!! :D Sådärja! Nu fick jag det sagt.

Men iallafall, vi fixade iordning oss och drog därefter till lokala. All cred till therese bror och hans band som har en och annan musikalisk talang, det kan man inte säga ngt om. Men fyfan vilken dålig musik!! Jag höll bokstavligen på att sjunka under jorden, och få tinitus på köpet. Det ni. Sen kom det sjukaste på hela kvällen. Jag var nämligen på en språkresa som ägde runt på malta 2006. Åkte dock hem tidigt pågrund av hemlängtan. Men det lilla jag minns, minns jag mer än väl. Speciellt en go göteborgare. Och den sköna göteborgaren sprang jag på igår utanför krogen. Förstår ni hur sjukt? Jag har inte sett människan på 6 år och så väljer han att besöka vallentuna av alla orter när han är på besök i stockholm under en natt. Haha, stört. Natten slutade sen med sovsällskap. Men nu får det vara nog. Strax blir det en bilfärd till mörby där jag ska möta upp lenny för mat och fika. En slapp söndag är den bästa söndagen. Yepp yepp. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0