Uttråkad tjej söker äventyrlig man

Jag har lyckats hålla mig borta från chokladen. Cred till mig. Däremot lyckades jag inte hålla mig borta från en kortare powernap för någon timma sen. Not good. Inatt fick jag som jag ville. Sovsällskap fixades. Men ska jag vara helt ärlig så blev det inte mycket till sömn där. Stackaren bredvid mig bjöd på mycket hosta vilket inte gav mig många sovtimmar. Annars var jag på sjukan tidigt imorse. Där jag fick svar på alla mina frågor och mer därtill. Det känns bättre nu! Men nu är jag så uttråkad så att jag utan tvekan skulle kunna döda för att göra vad fan som helst. Nästan iallafall. Tog därför tag i saken och fick snabbt en inbjudan till mörby, eller om det nu är danderyd!? Äh jag vette fan vart kvinnan bor. Mot lenny vare iallafall. Känner för att slå mig ner på en parkbänk o bara snacka massa skit. Som förr. Det visar sig om jag får med mig henne på det. Ciaoo!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0